BRAT joaca alaturi de Trafic.ro
Trafic.ro este de multa vreme etalon pentru agentiile de publicitate pe internet. Singurele statistici luate in considerare pentru un nou publisher ce vrea sa intre in sistem erau cele de pe Trafic.ro. Nu aveai situl monitorizat de Trafic.ro atunci erai obligat sa iti faci cont.
BRAT a decis sa intre si pe scena Internet, normal as spune pentru ca trendul este de a se cheltui mai multi bani pe internet, audienta se poate masura mai exact, uneltele de publicitate sunt mult mai precise si relevante. Astfel sub acronimul de SATI serviciul nou lansat, chiar si sub forma de test, s-a bucurat de mult succes din partea trusturilor mari de presa si editori online.
Ieri au fost facute public rezultatele pe luna septembrie si cum era de asteptat s-au facut si primele comparatii cu Trafic.ro pe aceeasi perioada. Ca atare au aparut si reactii.
Sunt curios care va fi reactia Trafic.ro, si o sa fie una pentru ca in momentul in care s-a anuntat Google Analytics au anuntat ca schimba modul in care sunt calculate vizitele unice (parerea mea pentru a justifica eventualele diferente inminus fata de serviciul de la google).
LE: O noua reactie in presa de specialitate si prima reactie din partea NetBridgeProbabil efectele se vor vedea anul viitor, cand ar putea sa ne scada traficul si audienta pe site si, implicit, veniturile din publicitate
Concluzie: se va prefera plata de taxe pentru monitorizare SATI din motive de subiectivitate si credibilitate, propietarii de situri se vor retrage de pe Trafic.ro, daca nu acum atunci in timp.
Comentarii (0)
Nu sunt inca comentarii.