Stefan Petre

Suport tehnic vs webdeveloper

Sau cum poti sa insulti un om cu inocenta in voce.

Am primit urmatorul E-mail de la un prieten si in care imi povesteste ce a patit cand a incercat sa lamuresca o situatie cu suportul tehnic al serviciului de date Orange:

Apel 408 Serviciu Data Orange
....dupa meniul care te plimba minute intregi...raspunde:

Suport(o doamna/domnisoara): Buna seara, Ma numesc .... cu ce va pot ajuta?
Eu: Buna seara, am o problema un pic mai tehnica....si anume...sunt programatorul unui site web pentru un client al dumneavoastra care are cel putin 10 abonamente de date Orange Internet.
Problema este ca, prin conexiunea Orange Internet site-ul nu se incarca in totalitate, si am observat chiar ca se modifica sursa site-ului.
Suport: Da...problema este ca Orange Internet aloca adrese IP dinamice(si-mi explica) care se schimba de fiecare data cand va conectati...
EU: si?...asta e problema?
Suport: da
Eu: pai si RDSlink aloca adrese dinamice, dar pentru asta nu-mi modifica sursa site-ului...ma prostiti asa pe fata?...am totusi o experienta in acest domeniu si conexiunea la net nu trebuie sa-mi modifice sau sa-mi comprime site-ul..
Suport: poate ar trebui sa va luati un consultant pe partea de programare sa invatati cum se face un site web in acest caz.
Eu(am luat foc): cucoana, auzi ce vorbesti? ma faci cretin in fata? adica sa-mi iau un consultant care sa-mi explice mie cum sa programez un site care sa mearga pe o conexiune Orange Internet?...sunteti praf. La revedere!

A doua zi dimineata sunt contactat de o alta domnita care m-a sunat sa-si ceara scuze in numele cucoanei de la 408 si sa-mi recunoasca de fapt ca Orange are o problema pe serviciul de date si ca spera ca in curand sa se rezolve.

Concluzia este ca, daca chiar eram un nestiutor, probabil acea cucoana de la 408 chiar ma prostea si scapa de mine....corect era daca spunea ca problema o depaseste si ca revine cu un telefon dupa ce va consulta departamentul tehnic pentru aceasta problema.

Eu stiam ca cei de la Orange compreseaza imaginile pentru a mai reduce din traficul creat de clienti. Dar, sincer, nu ma asteptam sa compreseze si codul HTML cu ajutorul JavaScript. Problema este ca acel JavaScript nu lucreaza bine cu libraria jQuery si toate elementele din interfata ce depindeau de JavaScript nu erau initializate. Dar, astfel, practic se limita accesul utilizatorilor la site, lucrur nu prea bun din partea unei companii de acest nivel. Oricum tonul folosit de acea persoana nu este inregula. Nu sunt eu in masura sa le spun cum sa vorbeasca cu clientii, totusi e vorba de bun simt si educatia de acasa.

Comentarii (4)

Gafitescu Daniel

8 apr 2009, 20:47

Serviciile Orange lasa tare de dorit. Eu l am facut 2 reclamatii la protectia consumatorului. Iar tipul de la support care mi a raspuns mi a zis ca nu stiu sa citesc SMS urile.Mie nu mi au cerut nici un fel de scuza.
Pana la urma cred ca o sa imi portez numarul si gata.

bobby

8 apr 2009, 21:17

Eu zic ca stiu cei de la Orange ce zic ... "poate ar trebui sa va luati un consultant pe partea de programare sa invatati cum se face un site web in acest caz." :)))).
Eu zic ca orice develoepr ar trebui sa aiba un consultant pe partea de programare :)))

Stefan

8 apr 2009, 21:21

Eu, personal, mi-as lua consultant, dar cu conditia sa aiba si ala concultant pe consultanta. Nu stiu ce va face prietenul meu.

Paul

12 iun 2009, 18:02

Romanii au o grava problema in a recunoaste ca nu stiu un anume lucru. Se dua experti in orice, incearca sa te abureasca si sa te convinga ca, de fapt, tu esti de vina !!!

Adauga comentariu
* Campurile marcate sunt obligatorii
eyecon.ro is using cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. I also share information about your use of my site with my social media, advertising and analytics partners.See details

By continuing to browse the site you are agreeing to my use of cookies. ✔ Continue